بیش از پنج میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه شمال‌شرق توزیع شد

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت:پنج و نیم میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در منطقه شمال‌شرق توزیع شد.

ابراهیمی گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر از این میزان فرآورده‌ مربوط به بنزین معمولی و ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین پاک(یورو چهار) است.

وی با اشاره به اینکه طی این بازه زمانی۲۸۳ میلیون لیتر نفت سفید نیز انتقال یافت، ابراز کرد: سهم نفت گاز (گازوییل) پاک (یورو چهار) از این میزان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر و نفت گاز معمولی یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون لیتر است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق ادامه داد: ۳۸ میلیون لیتر نفت جت هم در همین بازه زمانی توسط این شرکت انتقال یافت.

ابراهیمی به اهمیت سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی این شرکت اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲۵۶ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌ خیام نیشابور، ۷۹ میلیون لیتر به نیروگاه شهید بسطامی شاهرود و ۹۰ میلیون لیتر به نیروگاه شهید باکری سمنان سوخت‌رسانی شد.

وی اظهار کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود هزار کیلومتر خط لوله، وظیفه سوخت‌رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان و بخشی از گلستان و سه نیروگاه‌ سیکل ترکیبی نیشابور، شاهرود و سمنان را عهده‌دار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.