بیش از ۲ میلیارد لیتر فرآورده نفتی از منطقه شمال‌شرق بین پنج استان توزیع شد

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در فصل بهار امسال بین پنج استان کشور توزیع شد.

حسین ابراهیمی معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق گفت: این میزان فرآورده نفتی به استان‌های سمنان، خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی و بخشی از گلستان طی سه ماهه نخست امسال منتقل شد.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۶۸۲ میلیون لیتر بنزین، یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون لیتر گازوییل (نفت گاز)، ۹۴ میلیون لیتر نفت سفید و ۹میلیون لیتر نفت جت منتقل شد، ابراز کرد: منطقه شمالشرق با حدود یک‌هزار کیلومتر خط لوله، چهار فرآورده جهت تامین سوخت کلان شهر مشهد مقدس و استفاده میلیون‌ها زائر رضوی و پنج استان کشور و همچنین نیروگاه‌های سمنان، شاهرود و نیشابور را برعهده دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین پایانه‌های رسید فرآورده‌های نفتی کشور، بی وقفه درحال اجرای ماموریت‌های خود در صنعت انتقال فرآورده‌های نفتی است، تاکید کرد: در دولت سیزدهم از سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام‌های متعددی برای سوخت‌رسانی به‌موقع به میزان بیش از ۱۵ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی به مبادی مصرف به سرانجام رساند.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق گفت: سال ۱۴۰۰ هفت میلیارد و ۶۱۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه زیر نظر این منطقه توسط خطوط لوله انتقال یافت که این رقم در سال ۱۴۰۱ به هفت میلیارد و ۴۴۵میلیون لیتر رسید.

ابراهیمی ادامه داد: سال گذشته ۲میلیارد و ۴۸۱میلیون و ۸۷۲ هزار لیتر بنزین، چهار میلیارد و ۴۵۱میلیون و ۳۷۱هزار لیتر گازوییل، ۴۱۴میلیون و ۱۰۹ هزار لیتر نفت سفید و ۱۰۷میلیون و ۴۷۰هزار لیتر نفت جت از این منطقه توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.