آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با میلاد امام رضا (ع) در یزد

به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) و در قالب پویش بخشش کریمانه، ۶ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

رضا مقبلی مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: رقم بدهی ۶ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده ۲۹ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال بود که مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از این مبلغ توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد. 

او افزود: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۶ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مدیرکل زندان‌های استان اظهار داشت: از این تعداد آزاد شده، پنج مددجو مربوط به محکومین مالی و یک محکوم نیز مربوط به پرداخت نفقه بود.

او ادامه داد: ستاد دیه استان به مناسبت دهه کرامت اقدام به برگزاری پویش بخشش کریمانه در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی در بسیاری از شهر‌ها و روستا‌ها کرده که مبالغی جمعی آوری شد که به عنوان مثال می‌توان از کمک ۲۶ میلیون تومانی اهالی روستای صالح آباد تفت و ۵۰ میلیون تومانی روستای گردکوه مهریز یاد کرد.

مقبلی گفت: راه اندازی بازارچه خیریه در دبستان آزادمنش یزد و کمک ۱۵ میلیونی دانش آموزان این مدرسه از اتفاقات زیبای رخ داده در دهه کرامت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار