کانال آب کشاورزی مانع از تعریض جاده خطرناک شهر حر شده است

شهردار شهر حر شوش گفت: کانال آب چسبیده به جاده دسترسی شوش علاوه بر ایجاد خطر برای رانندگان مانع از تعریض این جاده شده است.

نورالله مرتضوی گفت: تعریض این جاده با محدودیت‌های مهمی از جمله قرار گرفتن کانال آب در کنار این جاده مواجه است که این موجب شده تعریض جاده نیاز به جابه‌جایی این کانال داشته باشد.

او می‌گوید: جا به جایی این کانال نیاز به اعتبار دارد که دستگاه‌های متولی این کانال زیر بار تامین اعتبار لازم برای جا به جایی کانال نمی‌روند.

شهردار شهر حر شوش گفت: تعریض این جاده در ۲ مرحله توسط اداره راه و شهرسازی شوش آغاز شده است که در گام نخست، چهار کیلومتر و در گام دوم هفت کیلومتر از این مسیر آسفالت و عرض یکی از باند‌های این جاده به اندازه یک خط افزایش می‌یابد.

مرتضوی می‌گوید: ایمن سازی این جاده نیاز به تعریض هر ۲ باند آن دارد، جاده ارتباطی شهر حر دارای ۲ پیچ خطرناک دارد که در طرح ایمن سازی این جاده قرار است هر ۲ این پیچ‌ها حذف شوند.

به گفته او تعریض تنها جاده دسترسی به شهر حر مطالبه جدی مردم این شهر است که باید دستگاه‌های متولی ضمن جمع آوری موانع این کار زمینه لازم را برای تعریض این جاده فراهم کنند.

 تنها جاده دسترسی به شهر حر ماهانه شاهد تصادفات جاده‌ای منجر به مرگ است؛ مهرماه ۱۴۰۰ در یکی از این تصادفات در این جاده شهردار وقت شهر حر در حادثه رانندگی جان باخت

برچسب ها: کانال آب ، تعریض جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.