فرماندار گرمی تاکید کرد:

اصلاح ساختار سکونتگاه‌ها در گرمی

فرماندار گرمی گفت: ما نیازمند بازتعریف مهندسی در ساخت و ساز‌های گرمی هستیم تا مانع از تخریب واحد‌های مسکونی در بروز حوادث ناگوار همچون سیل اخیر باشیم.

حسین مولایی با اشاره به کوهپایه‌ای بودن گرمی و قرار گرفتن برخی از واحد‌های مسکونی در معرض خطر سیل اظهار کرد: ما نیازمند بازتعریف مهندسی در ساخت و ساز‌های گرمی هستیم تا مانع از تخریب واحد‌های مسکونی در بروز حوادث ناگوار همچون سیل اخیر باشیم.

او خاطرنشان کرد: در سیل دو روز گذشته جریان روان آب‌ها را در مسیر‌های رودخانه‌ای شاهد بودیم، اما عده‌ای با قرار گرفتن در این مسیر‌ها دچار حادثه شدند.

او از پیدا شدن جسد ۶ نفر و مصدومیت شدید دو نفر براثر جاری شدن سیل در روز گذشته خبر داد و بیان کرد: بیش از دو ماه است که گرمی پی در پی در تهدید جدی سیل قرار گرفته و باید برای شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان تدبیری بیندیشیم تا با اقدامات پیشگیرانه مانع از آسیب به این منطقه شویم.

فرماندار گرمی تصریح کرد: کارگروه‌های ستاد بحران به صورت علمی و کارشناسی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند تا ما بتوانیم در میان مدت و بلندمدت به نحوی عمل کنیم تا سیل از یک حادثه تلخ و ناگوار به یک منبع ذخیره منابع آب در مسیر اجرای دقیق طرح‌های آبخیزداری قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.