صنعتگران استان سمنان ۳.۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید گرفتند

معاون امور صنایع اداره کل صمت استان سمنان گفت: واحد‌های تولیدی استان در سال ۱۴۰۱ به میزان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

حمیدرضا قدس معاون امور صنایع اداره کل صمت استان سمنان ابراز داشت: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید بر اساس اعلام بانک‌های عامل استان سال گذشته به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شد و برای امسال نیز پس از ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه و آغاز فرآیند ثبت نام، به واحد‌های تولیدی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به امضای تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین وزارت صمت، بانک ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، طرح تام «تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی» اجرا می‌شود.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با اجرای طرح تام در استان، به بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی استان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای کمک به تامین مالی طرح‌ها و واحد‌های دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت انجام و به واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش پرداخت می‌شود و واحد‌های تولیدی متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه و بخش تامین مالی- تسهیلات تام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.