آغاز ثبت نام در کانون پرورش فکری مازندران

ثبت نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجونان، کارگاه‌های فصل تابستان کانون، با ۷۶ عنوان رشته و ۶۵۰ کارگاه در سراسر مراکز فرهنگی هنری استان، در جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان آماده ثبت نام از علاقه‌مندان است.

او با تاکید براینکه، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، مساله‌ای مهم برای کسب مهارت فردی و اجتماعی و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های فردی است افزود: کارگاه‌های عمومی کانون به صورت رایگان بوده و کارگاه‌های تخصصی نیز با شهریه‌ای به نسبت کم‌تر از سایر مراکز هنری و فرهنگی ثبت نام خواهند داشت.

فاضلی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشکیل کارگاه‌های متنوع در حوزه‌‍‌های: فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی از قبیل هنر قصه‌گویی و اجرا - هنر‌های تجسمی- هنر‌های نمایشی- هنر‌های تصویری- هنر‌های آوایی- فعالیت‌های ادبی- فعالیت‌های علمی و آموزشی مانند رباتیک و آی کیو مس - بازی و سرگرمی- کارگاه‌های حال خوش زندگی و پرورش خلاقیت و آموزش قرآن (تفکر خلاق) و ... پذیرای عموم علاقه‌مندان در گروه سنی: «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

علاقه‌مندان از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/user_register مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌ها قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار