۹۷ درصد از جمعیت سیستان و بلوچستان برای کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند

سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت: روند ثبت نام کارت هوشمند ملی در کمترین زمان ممکن در ادارات ثبت احوال استان صورت می‌گیرد .

️ رحمتی سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت: روند ثبت نام کارت هوشمند ملی در کمترین زمان ممکن در ادارات ثبت احوال استان صورت می‌گیرد که باعث گردیده از یک میلیون و نهصد هزار نفر افراد بالای ۱۵ سال واجد شرایط، تاکنون ۹۷ درصد از جمعیت استان سیستان و بلوچستان جهت ثبت نام اقدام نمایند و تنها مشکل موجود در روند چاپ کارت هوشمند ملی است که در بازه‌ای از زمان با مشکل مواجه شد و با پیگیری صورت گرفته شده این مشکل مرتفع، و روند رو به رشدی را داشته که در سال گذشته حدود ۱۳۶ هزار کارت به استان واصل شده و امید است در آینده نزدیک تمامی کارت‌های متقاضیان چاپ و تحویل گردد. 

️ علی رحمتی با اشاره به روند چاپ کارت هوشمند ملی گفت: هم اکنون حدود ۴۱ هزار کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان آماده تحویل به متقاضیان است که متاسفانه متقاضیان جهت دریافت آن مراجعه ننموده اند. 

️ وی از متقاضیان خواست با استفاده از کد #۶۰۹۰*۴* نسبت به استعلام کارت خود از طریق تلفن همراه اقدام و در صورت آماده تحویل بودن کارت جهت دریافت مراجعه نمایند. 

️ وی از تمامی هم استانی ها‌ی عزیز خواست با توجه به عملیاتی شدن کارت هوشمند ملی در دستگاه‌های اجرایی، در صورتی که تاکنون موفق به ثبت نام کارت هوشمند ملی نشده اند هر چه سریعتر به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار