ایجاد پایگاه سببی و نسبی ، اقدام بزرگ ثبت احوال در بخش احراز هویت است

سرپرست ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت : ایجاد پایگاه سببی و نسبی یکی از اقدامات بزرگ ثبت احوال در بخش احراز هویت افراد است.

 روابط عمومی ثبت احوال سیستان و بلوچستان  ؛  رحمتی در حاشیه کمیته سببی و نسبی استان گفت:یکی از اهداف و وظایف کلان سازمان ثبت احوال کشور ایجاد پایگاه سببی و نسبی است که در این پروژه ارتباط اسناد سجلی و هویتی افراد از طریق شماره ملی به صورت نسبی و سببی با یکدیگر مرتبط می گردند تا در هنگام ارائه خدمات سجلی به مراجعین و همچنین احراز هویت افراد در سایر دستگاهها ، امکان مشاهده اطلاعات هویتی خانواده و خانوار امکان پذیر باشد .

 وی گفت : ایجاد پایگاه سببی و نسبی یکی از اقدامات بزرگ ثبت احوال در بخش احراز هویت افراد می باشد که با این اقدام علاوه بر ایجاد درختواره خانوار و شجره نامه ایرانیان ، شناسایی و احراز هویت ایرانیان را در دستگاههای اجرایی تسهیل می نماید و خدمات مطلوب تری به مراجعین ارائه می گردد . 

 رحمتی بیان داشت : این پروژه دارای چند فاز می باشد که در حال حاضر و با ظرفیتهای موجود فازهای اول و دوم در استان اقدام گردیده و در هر مرحله اطلاعات پایگاه تکمیل و به روز رسانی میگردد تا بهره برداری نهایی صورت پذیرد.

 
    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار