راه اندازی نانوایی در شهرک اتباع و مهاجرین

فرماندار میبد از راه اندازی نانوایی در شهرک اتباع و مهاجرین در آینده نزدیک خبر داد.

سید جمال سجادی پور در بازدید از نانوایی‌های میبد از خرابی کامیون‌های حمل آرد به عنوان عامل اختلاف در فعالیت نانوایی‌ها یاد کرد و گفت: رانندگان کامیون‌های حمل آرد باید هرگونه مشکل را بلافاصله به جهاد کشاورزی و اداره غله گزارش کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۳ نانوایی در این شهرستان افزود: راه اندازی نانوایی شهرک اتباع و مهاجرین نقش مهمی در کاهش صف نان به دنبال داشت.

سجادی پور افزود مجتمع نانوایی عام المنفعه جدیدی با پخت چندین نوع راه اندازی می‌شود و نیاز واحد‌های پرمصرف نظیر بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و واحد‌های صنعتی را تامین خواهد کرد.

فرماندار میبد بر رصد نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از هرگونه تخلف تأکید کرد و اظهار داشت: نانوایان باید زمان و مقدار آرد تحویل گرفته را در سامانه ثبت کرده و از هرگونه فروش نقدی نان خودداری ورزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۹:۵۰ ۱۶ تير ۱۴۰۲
بگذارید بروند در وطن خودشان بسیاری شان خانه وملک خود را در افغانستان اجاره داده با ده تا پانزده فرزند ده تا شغل در ایران گرفته اند .با این جمعیت ملیونی تمام مشاغل قشر ضعیف ایرانی را گرفته اند.برخی شان در نزول وطلا وسکه هستند برخی شان در خرید وفروش وهزاران کار افتاده اند .بدون انکه برای ایرانی در سرزمین خودش ارزشی قائل باشند.همسایه با همسایه اش دعوا دارد .بلند می شود می اید ایران .اب لوله کشی یک محل قطع می شود بلند می شوند می ایند ایران .مزارع هم را اتش می زنند تا طرف برود ایران واملاکش را صاحب شوند. می ایند یک نفر را درخانه می کشند مانند ایران که اینگونه کارها در ان هم هست.نصف منطقه می ایند ایران بابا دروپیکر کشور را محکم کنید بروند درکشور ومحل خودشان .بروید در اینترنت ببینید همه چیزی در دکان ها ومملکتشان هست .هر طوری می شود دسته دسته میایند ایران چون صاحب ندارد مملکت بی صاحب همین است.
آخرین اخبار