طرح توسعه فضای فیزیکی مهمانشهر شهید ناصری در ساوه افتتاح شد

طرح توسعه فیزیکی درمانگاه مهمانشهر شهید ناصری در ساوه در ۲۰۰ متر و با توسعه تجهیزات درمانی این مرکز افتتاح شد.

محمود کریمی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه امروز در آئین افتتاح طرح توسعه فضای فیزیکی مهمانشهر شهید ناصری گفت: رویکرد طرح تحول سلامت توزیع عادلانه خدمات درمانی در مناطق مختلف شهرستان بوده است.

کریمی با اشاره به توسعه پایگاه سلامت گفت: ظرف ماه‌های آینده پایگاه سلامت کارون، شهید رجایی، صیاد شیرازی سورکان باغشیخ و یک پایگاه در زرندیه به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح توسعه فیزیکی درمانگاه مهمانشهر شهید ناصری با ۲۰۰ متر و همچنین توسعه تجهیزات درمانی به این مرکز با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز افتتاح شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه افزود: با اجرای طرح توسعه این فضا قطعاً دوره‌های آموزشی و خدمات درمانی باکیفیت ترخواهد بود و شاخص‌های سلامت ارتقا خواهد یافت.

کریمی با تأکید اصلاح شبکه فاضلاب مهمانشهر شهید ناصری گفت: سال گذشته به دلیل مشکل آب شرب ۱۷۰ مورد مبتلا به اسهال خونی در این منطقه شناسایی شده است. بنابراین به دلیل بهره‌مندی مطلوب از خدمات درمانی اصلاح شبکه فاضلاب در این منطقه ضروری است.

وی افزود: در درمانگاه مهمانشهر شهید ناصری تمامی خدمات درمانی که در پایگاه‌های سلامت در مرکز همچون مشاوره، پزشک عمومی، آزمایشگاه و خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود

همچنین مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان مرکزی نیز در این آئین گفت: نگاه جمهوری اسلامی نگاه حمایتگرانه اتباع در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه خدمات بویژه حوزه درمان برای اتباع عملکرد مطلوبی داشته و باید قدردان باشیم.

احمد رضا آدینه گفت: تخصیص ۴ میلیارد جهت اصلاح شبکه فاضلاب، بیش از یک میلیارد برای جدول کشی و همچنین اصلاح کانال بخشی از خدمات دولت جمهوری اسلامی برای ساکنان مهمانشهر شهید ناصری بوده و توسعه و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت برنامه‌های اداره اتباع استانداری برای ساکنان این منطقه است.

طرح توسعه درمانگاه مهمانشهر شهید ناصری با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد امور پناهندگان در ایران و مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی ساوه انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان مرکزی نیز در این آئین گفت: نگاه جمهوری اسلامی نگاه حمایتگرانه اتباع در عرصه‌های مختلف است. شما هدف گلوبالیست ها برای جایگزینی مردمان دیگر کشورا به جای ایرانیا رو دارید. 1919 با قحطی ساختگی خواستید کل ایران نابود کنید اما موفق نشدید از تاریخ درس بگیرید
آخرین اخبار