در آستانه هفته قوه قضائیه، قبور شهدا در زرند عطر افشانی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، قبور شهدای شهرستان زرند، امروز با حضور مسئولان غبار روبی و عطر افشانی شد.

در آستانه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، قبور شهدای شهرستان زرند با حضور خانواده شهدا، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری زرند و دیگر مسئولان شهرستان زرند غبارروبی و عطر افشانی شد.

ابوالفضل فرح بخش، رئیس دستگاه قضای شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به آرمان‌های شهدا و وظایفی که بر دوش  افراد نهاده اند اشاره کرد و گفت: همه ما باید مواظب باشیم از آرمان‌های شهدا و راه انقلاب منحرف نشویم.  

او با اشاره به اینکه امروز توفیق حاصل شد تا قضات، کارکنان دادگستری زرند و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در این شهرستان از نزدیک ضمن اعلام بیعت دوباره با شهدا با آرمان‌های رفیع امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند، به  موفقیت‌های مجموعه دادگستری و دادسرا پرداخت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند  نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بر تداوم راه شهدا و امام شهدای انقلاب تاکید کرد و گفت: همه مسئولان در بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیت سنگینی برعهده دارند و آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانتی است که شهدا به ما سپرده اند.

در این مراسم شرکت کنندگان پس از قرائت زیارت عاشورا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با گلباران قبور شهدا و قرائت فاتحه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

از یکم تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار