دستگیری ۳ رمال و دعانویس کلاهبردار در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۳ متهم که در قالب رمالی و دعانویسی بیش از ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

 سردار عبدالعلی روانبخش گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از وی در قالب رمالی و فالگیری، مشخص شد این فرد پس از قطع امید از بهبود بیماری فرزندش به پیشنهاد یکی از آشنایان به فردی دعانویس اعتماد و طی چند مرحله بالغ بر ۵ میلیارد ریال را به امید حل مشکلش به این فرد پرداخت کرده، اما به جز از دست رفتن سرمایه زندگی اش هیچ نتیجه دیگری عایدش نشده است.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی بر اساس اظهارات شاکی و انجام تحقیقات بعدی به دست داشتن سه متهم در این کلاهبرداری پی برده و خوشبختانه خیلی زود مخفیگاه متهمان مورد نظر را در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان شناسایی و طی عملیاتی هر ۳ متهم دخیل در این کلاهبرداری را در همین مکان دستگیر کردند.

سردار روانبخش با اشاره به اعتراف صریح متهمان به اغفال چند ساله مردم و مراجعین از طریق رمالی و دعانویسی بیان کرد: این سه کلاهبردار که با اجاره یک منزل در حاشیه شهر در صدد فریب شمار بیشتری از شهروندان با شناسایی و فریب افراد و خانواده‌های گرفتار بودند پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند که در رابطه با این قبیل موارد و کلاهبرداری‌ها لازم است همواره هوشیاری، دقت عمل و مراجعه به عقل و منطق برای حل مسائل و مشکلات را مد نظر داشته و از توسل و تکیه به مسائل خرافی دوری کنیم.

دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح در عملیات پلیس امنیت کهنوج 

جانشین انتظامی استان از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح موادمخدر در عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت عمومی شهرستان کهنوج خبر داد.  

سردارعبدالعلی روانبخش گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان کهنوج در راستای شناسایی و دستگیری عاملان جرائم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به خرید و فروش سلاح غیر مجاز و مواد مخدر می‌کرد مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با هوشیاری و سرعت عمل طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، این شرور را در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه همکاری با قاچاقچیان در حمل مسلحانه مواد مخدر و خرید و فروش سلاح غیر مجاز است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه تعدادی خشاب و فشنگ جنگی و ۱۰ کیلو تریاک کشف و این متهم پس از واکاوی‌های اطلاعاتی با تکمیل پرونده تحویل مسئولان قضایی شد.

برچسب ها: دعانویس ، کلاهبردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.