نگرانی صهیونیست‌ها از پیامد‌ حملات شهرک نشینان به مناطق فلسطینی

برخی مقامات رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های حملات شهرک نشینان صهیونیست به مناطق فلسطینی هشدار دادند.

برخی مقامات رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های احتمالی حملات شهرک نشینان صهیونیستی به مناطق فلسطینی و شعله ور شدن آتش خشم فلسطینی‌ها هشدار می‌دهند.

وبسایت خبری فلسطین الان گزارش داد مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی به مقامات سیاسی این رژیم هشدار داده اند که ادامه خشونت شهرک نشینان منجر به هرج و مرج و از دست دادن کنترل در منطقه خواهد شد.

روزنامه عبری «هاآرتص» نوشت: علیرغم این هشدارها، نیرو‌های امنیتی تنها سه شهرک نشین را که در حملات به فلسطینیان شرکت داشتند، دستگیر کرده‌اند.

سرویس‌های امنیتی این رژیم مانند شین بت، ارتش و پلیس ادعا می‌کنند که کمبود نیروی انسانی و کمبود گزارش‌های اطلاعاتی برخورد با شهرک نشینان متجاوز را دشوار می‌کند.

سرویس‌های امنیتی اسرائیل همچنین رفتار تحریک آمیز مقامات سیاسی این رژیم، به ویژه بن گویر را به عنوان یکی از مقامات اصلی، مسئول وخامت اوضاع می‌دانند.

مقامات ارشد امنیتی این رژیم اعلام کردند در روز‌های اخیر با رهبران احزاب سیاسی تماس گرفته اند و تصریح کردند که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، منجر به درگیری‌هایی با مردم فلسطین می‌شود.

در روز‌های اخیر فلسطینی‌ها در معرض موجی از تجاوزگری‌های شهرک نشینان صهیونیستی قرار گرفته اند که با تشویق بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و شرکای او همراه بوده است. ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل حملات شهرک نشینان به صورت تعمدی خود را ناتوان نشان داده است.

یک منبع دیگر اسرائیلی گفته است علت تشدید درگیری‌ها این است که اولویت مقامات ارشد این رژیم استفاده از نیرو‌های ماهر برای مقابله با شهرک نشینان مشکل ساز نیست.

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: اگر تصمیمی برای وارد کردن نیرو‌های مرزبانی برای مقابله با تجاوزات افراط گرایان اتخاذ نشود، اتفاقی روی خواهد داد که ممکن است کل منطقه را به آتش بکشد و احتمالاً از کرانه باختری آغاز شود و به غزه و فراتر از آن نیز برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار