حمایت بن غفیر از حملات جنایتکارانه و تروریستی شهرک‌نشینان در کرانه باختری

وزیر افراطی رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از جنایات شهرک نشینان در کرانه باختری، از آن‌ها خواست به اعمال شنیع خود ادامه دهند.

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از حملات تروریستی شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی علیه فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری اعلام حمایت کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بن غفیر خطاب به شهرک‌نشینانی که اخیرا فلسطینیان را مورد حمله قرار داده و خانه‌ها و خودرو‌های آنان را به آتش کشیدند، تاکید کرد که ما از شما حمایت می‌کنیم پس به اقدامات خود ادامه دهید و اقدام به شهرک‌سازی کنید.

وی روز گذشته نیز خواستار توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری شده بود.

شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی طی روز‌های اخیر به چندین منطقه در کرانه باختری از جمله روستای ام صفا، روستای عوریف و شهرک حواره در نابلس یورش برده و ده‌ها خانه و خودرو را به آتش کشیده و خسارت زیادی به فلسطینیان وارد کردند.

پیشتر، ولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، روز جمعه نسبت به خطرات «از کنترل خارج شدن خشونت در کرانه باختری» هشدار داد.

تورک در بیانیه‌ای که در وب سایت سازمان ملل منتشر شد، گفت: خشونتی که این هفته در کرانه باختری رخ داد، ممکن است از کنترل خارج شود.

وی خاطرنشان کرد که این خشونت‌ها با لفاظی‌های تند سیاسی و افزایش استفاده از سلاح‌های نظامی پیشرفته توسط اسرائیل، تشدید می‌شود.

این مقام سازمان ملل تاکید کرد که وخامت شدید اوضاع، تاثیر زیادی بر فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها داشته و خواستار پایان فوری این خشونت‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
باید فورا حزب الله فلسطین تشکیل بشه و دهن اینا رو سرویس کنه
Germany
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
این طرف خودش عرب و متعلق به خود این سرزمین بوده
آخرین اخبار