بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیم امام راحل بود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیمی بود که امام خمینی(ره) به واسطه پیروزی انقلاب رقم زد.

 سردار احمد شفائی در جمع فرماندهان بسیج ادارات سیستان و بلوچستان اظهارکرد: فلسفه وجودی ما در اقشار تاثیرگذاری در آن قشر است که بسیار مبارک بوده و اگر از این فلسفه و هدفی که تایین شده فاصله بگیریم متضرر خواهیم شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های امام راحل افزود: امام خمینی(ره) توانست با ویژگی خاص و بی نظیری که داشت تحولات عظیمی در سه سطح ایران، اسلام و جهان بوجود بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: توان سخت افزاری امام در راه مبارزاتی خویش به قلم و کاغذ خلاصه می شد اما ایشان با توان نرم افزاری خود توانست در راه خود پیروز شود. ایمان و امید توان نرم افزاری امام راحل در مبارزه با دشمنان بود که توانست با این ابزار نرم چنین تحولات عظیمی را رقم بزند.

وی تصریح کرد: ایران پیش از انقلاب هویت نداشت به گون‌ ای که شاه این کشور از خود هیچ اختیاری نداشت؛ جهان اسلام هم پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هویت خود را از دست داده بود و این انقلاب اسلامی بود که به همه این ها هویت بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار