نقش بی بدیل آموزش و پرورش در معماری آینده انقلاب

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش در معماری آینده انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی دارد و رکن اصلی و اساسی تربیت در جامعه است.

اسماعیل قزل سفلی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، گفت: آموزش و پرورش در معماری آینده انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی دارد و رکن اصلی و اساسی تربیت در جامعه است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس گفت: تمام سیاست‌ها و راهبرد‌ها باید ذیل سند تحول بنیادین باشد تا در مسیر صحیح حرکت کنیم.

قزل سفلی گفت: جوان‌های ما که در عرصه علمی افتخار آفرینی می‌کنند از دل آموزش و پرورش بیرون آمده اند. 

او گفت: معلمان ما نیرو‌های انقلابی هستند ما در ارتقای جایگاه منزلت اجتماعی و معیشت معلمان تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: معلمان باید برای عمق بخشیدن به هویت دینی، اسلامی و شخصیت ملی دانش آموزان تلاش کنند.

او گفت: آموزش و پرورش باید تلاش کند حتی یک کلاس هم در اول مهر بدون معلم نماند و هیچ بازمانده از تحصیل وجود نداشته باشد.

قزل سفلی گفت: امروزه تاثیر همسالان به مراتب بیشتر از معلم شده است لذا باید در این زمینه برنامه ریزی دقیق و هدفمندی صورت گیرد. 

او گفت: طرح تربیت بدون توقف ویژه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان با اقدام قرارگاهی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. آموزش مادران دانش آموزان با رویکرد تربیتی در دستور کار مدارس قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گفت: از برگزاری اردو‌های جهادی دانش آموزی حمایت می‌کنیم و پیوست تربیتی اردو‌ها را ضروری می‌دانیم.

قزل سفلی بر رویکرد تربیتی در تمامی برنامه‌های آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در گزینش معلمان معارف در آموزش و پرورش نهایت دقت صورت گیرد تا نیرو‌های توانمندی وارد این حوزه شوند و در پاسخ به شبهات دانش آموزان نیز توانا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار