بخش همو دیالیز بیمارستان مهاباد وارد فاز اجرایی می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بخش همو دیالیز بیمارستان امام خمینی این شهرستان پس از تایید نقشه وارد فاز اجرایی می‌شود.

امید صادق امیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با مشارکت‌های صورت گرفته توسط خیران مهابادی برای اهدای کمک‌های نقدی به حساب موسسه خیریه بیمارستانی با وجود تامین اعتبار اولیه برای احداث این بخش پس از تایید نقشه توسط کارشناسان فنی معاونت درمان و دفتر فنی دانشگاه ساخت بخش خیر ساز همو دیالیز وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ساختمان در متراژی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث خواهد شد، افزود: در صورت اتمام سازه ساختمان برای تکمیل و تجهیز آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارتخانه اقدام خواهد شد.

صادق امیری همچنین از دیگر خیران درخواست کرد مبالغ اهدایی خود را برای ارائه خدمات بهتر به بیماران دیالیزی شهرستان به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۷۱۱ با شماره شبا ۳۱۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۸۸۰۹۹۲۸۰ و شماره حساب ۲۸۸۰۹۹۲۸۰ واریز کنند و در صورت تمایل رسید فیش واریزی را با شماره تماس از طریق شبکه‌ها اجتماعی ارسال کنند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.