امید آفرینی، مشارکت در انتخابات را افزایش می‌دهد

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: انعکاس مناسب خدمات دولت و ایجاد روحیه امیدآفرینی منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات امسال می‌شود.

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال گفت: زمینه سازی برای مشارکت بالای مردم و برگزاری مطلوب انتخابات از رویکرد‌های اصلی استانداری به عنوان مجری انتخابات است و تمام تلاش ما این است که انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور گسترده مردم برگزار کنیم.

او با اشاره به میزان مشارکت بالای مردم استان در انتخابات گذشته افزود: خراسان جنوبی به لحاظ میزان مشارکت در انتخابات همواره در صدر استان‌ها قرار دارد و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با بیش از ۷۴ درصد مشارکت مردم، بالاترین میزان مشارکت را در کشور به نام خود کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان با تأکید بر نقش صدا و سیما در امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد: رسانه ملی به ویژه شبکه استانی صدا و سیما می‌تواند با امیدآفرینی و انعکاس خدمات ارزنده دولت، مردم را نسبت به آینده امیدوار کند که این خود می‌تواند زمنیه ساز مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد.

سلیمی تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه است تا بر فضای انتخابات تأثیر منفی بگذارند که باید با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، آگاهی بخشی لازم انجام گیرد و اقدامات ارزشمند دولت و نظام به خوبی منعکس شود تا فضای ناامیدی و احساس ناکارآمدی در جامعه ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید


او با قدردانی از صدا و سیما در انعکاس مطلوب خدمات دولت سیزدهم و تقویت روحیه ایمان و امید در استان بیان کرد: بسیاری از اقدامات زیرساختی در استان از آرزو‌های دیرینه مردم بوده است که در حوزه راه آهن، انتقال آب از دریای عمان، انتقال خط لوله گاز از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه و برقرسانی به معادن تحولی بزرگ رخ داده و عزم دولت این است که طرح‌های نیمه تمام عمرانی هم در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسند.

مشارکت گسترده در انتخابات، راهبرد صدا و سیما

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات امسال یکی از راهبرد‌های اصلی رسانه ملی و شبکه‌های استانی است.

او افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های پیش روی رسانه ملی است و راهبرد اصلی ما، انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردم است.

آینه دار امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت را چهار راهبرد ستاد انتخابات صدا و سیما برشمرد و گفت: تعدد نامزد‌ها در این انتخابات زمینه را برای رقابت سالم فراهم می‌کند و تمام تلاش‌ها معطوف به برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالا و در سلامت و امنیت کامل است.

در نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان جنوبی همچنین با تأکید بر تعامل سازنده میان استانداری، شورای نگهبان و رسانه ملی و استانی، در خصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار