خروج محله صادقیه شهر کرمانشاه از بن بست

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به بازدید میدانی از محلات شهر کرمانشاه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت : محله «صادقیه» شهر کرمانشاه به زودی از بن بست خارج می‌شود.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در جلسه پیگیری مشکلات محله صادقیه که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت، گفت : سه شنبه هفته گذشته آیت الله علما از محله صادقیه بازدید کردند و امروز مشکلات مطرح شده توسط مردم را با حضور ایشان پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رفع بخشی از مشکلات محله صادقیه در حوزه شهرداری است، افزود: مسیر ورودی به صادقیه نیازمند ترمیم و اجرای روکش آسفالت است و اهالی درخواست نصب سرعت کاه برای تردد ایمن و پیاده رو برای این مسیر را دارند که این موارد در شورای ترافیک شهرداری مطرح و پس از تصویب اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه یکی دیگر از درخواست‌های ساکنان محله صادقیه را بهسازی کوچه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: معابر محله صادقیه نیازمند روکش آسفالت است که با اقدام شهرداری کرمانشاه از هفته آینده کار روکش آسفالت معابر محله شروع خواهد شد و برای تردد اهالی ساکن در کوچه‌های با شیب زیاد نیز طرحی همچون ساخت پله‌های سنگی مدنظر است.

آمویی با بیان اینکه محله صادقیه به زودی از بن بست خارج خواهد شد، تأکید کرد: با اتصال محله صادقیه به بلوار خلیج فارس وضعیت منطقه بهتر خواهد شد و با پیگیری خدمت گذاران مردم بخش بسیاری از مشکلات ساکنان این محله نیز رفع خواهد شد تا رنگ محرومیت از این منطقه زدوده شود.

وی یکی از درخواست‌های مردم صادقیه را نامگذاری کوچه‌ها به اسم شهدای محله بیان کرد و افزود: این اقدام به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی و یکی از برنامه‌های اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان کرمانشاه با تشکیل کارگروه مربوطه و تصویب در این کارگروه اجرایی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به درخواست‌های اهالی برای بهبود شبکه آب و فاضلاب، گفت: مشکل مخزن محله صادقیه با نصب تجهیزات جدید برطرف شده است تا قطعی آب در این محله به حداقل برسد و برای فاضلاب نیز شستشوی شبکه با کمک واترجت و لایروبی منهول‌ها در دستور کار قرار دارد.

آمویی با اشاره به خانه‌های قولنامه‌ای محله صادقیه، خاطرنشان کرد: اهالی محله به سامانه ثبت اسناد و املاک مراجعه کرده و مستندات خود را برای بررسی بارگذاری کنند و اداره ثبت اسناد و املاک نیز وضعیت این املاک را در کوتاه‌ترین زمان پیگیری خواهد کرد.

وی در مورد کمبود سرانه فضای آموزشی در محله صادقیه، گفت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس آمادگی ساخت فضای آموزشی در این محله را پس از اهدا زمین دارند و بهبود محوطه سازی مدارس و ارتقا تجهیزات آن‌ها بر اساس اعتبارات موجود پیگیری خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار