استاندار کرمانشاه:

شرایط فعلی مدیریت شهر کرمانشاه قابل قبول نیست

استاندار کرمانشاه گفت : خدمات‌رسانی مطلوب و کارآمدتر به شهروندان در شهر کرمانشاه نیازمند یک انسجام و تعامل بیشتر از سوی اعضای شورای شهر و شهردار است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط فعلی مدیریت شهر کرمانشاه قابل قبول نیست، گفت : ما در شهر کرمانشاه نیاز به یک انسجام و پیگیری جدی‌تری از مسایل و امور داریم.

وی اظهار کرد: آسفالت شهر، فضای سبز، خیابان‌ها و معابر نیاز به رسیدگی‌های بسیار بیشتر و فوری دارد و امیدواریم در دوره پیش روی شهرداری با همکاری مجموعه‌های دست اندرکار نتایج بهتری حاصل شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: رسیدگی به امور شهر کرمانشاه به یک انسجام بیشتر نیاز دارد و به نوعی پیش قراول این انسجام نیز شورای شهر است، زیرا شورای شهر باید منسجم‌تر فعالیت کنند، زیرا این انسجام موجب فعال شدن بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

صحرایی در پاسخ به تاخیر و روند کند اجرای طرح‌های عمرانی در شهر کرمانشاه در مقایسه با سایر شهر‌ها یادآور شد: در دوره کوتاه گذشته تامین اعتبار‌ها برای پروژه‌های بزرگ شهر کرمانشاه مانند قطار شهری و تقاطع غیر همسطح اتفاق نیفتاده و با تاخیر صورت گرفته بود که با گفتگو و پیگیری‌های لازم این اعتبار از محل تهاتر و مولدسازی قسمتی از دارایی‌های موجود صورت گرفت.

وی با بیان اینکه من در این راستا همراهی و هم پیگیری جدی خواهم داشت افزود: در این مسیر به عنوان مثال در یکی از جلسات اعلام شد که شهرداری چند صد میلیارد تومان از ادارات و سازمان‌های دولتی طلب دارند.

صحرایی ادامه داد: من هم با این شرط قول پیگیری دادم که این اعتبارات با نظارت کامل و مستقیم به طرح‌های عمرانی شهرداری تزریق شود که این ناشی از بی اعتمادی نیست بلکه تاکیدی بر میانبر‌های اداری و تسریع کارهاست که می‌توان انجام داد.

وی اظهار امیدواری کرد: اعضای شورای شهر و شهردار در یک انسجام و همکاری بیشتر و مجدانه روند خدمات رسانی در شهر کرمانشاه را بیش از پیش تقویت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.