دستگیری ۴۴ نفر سارق در بوشهر

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح سه روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه با سرقت و کشف ۷۷ فقره انواع سرقت در استان بوشهر خبر داد. 

سرهنگ جوشن سهرابی در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال مطالبه مردم و اصحاب رسانه در تشدید اقدامات مقابله با جرایم سرقت و برنامه‌ریزی انجام شده طرح عملیاتی سه روزه در دهه دوم تیر ماه در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران در دوایر تجسس و پلیس آگاهی ماحصل اجرای این طرح شناسایی و دستگیری تعداد ۴۴ نفر سارق و مال خر و کشف ۷۷ فقره انواع جرایم سرقت بود.

سرهنگ سهرابی در ادامه گفت: از دیگر نتایج اجرای این طرح کشف تعداد ۱۳دستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه خودرو سرقتی و استرداد اموال مکشوفه به افراد مالباخته بود.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهربا بیان اینکه در مدت اجرای این طرح تعداد ۲۲ محله پاکسازی شد، بیان کرد: وقوع سرقت از اماکن، سرقت موتور سیکلت، سرقت کابل و تجهیزات برق و مخابرات، سرقت موبایل، سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو دارای افزایش و فراوانی در وقوع بوده، لذا انتظار می‌رود شهروندان در خود مراقبتی بیشتر پلیس استان را در کنترل و کاهش وقوع این جرایم یاری و کمک نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.