افزایش ۹ درصدی تردد مسافر از پایانه مسافربری بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: تردد مسافر از پایانه مسافربری بیله‌سوار در ۳ ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

لطف الله باباییان در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با اشاره به تردد ۱۸ هزار و۷۵۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه مسافربری بیله‌سوار در ۳ ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

او به افزایش ۲۲ درصدی مسافران ورودی خارجی از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: ۱۸ هزار و ۸۱ نفر مسافران خارجی بوده‌اند که ۹ هزار و ۴۰ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد و ۹ هزار و ۴۱ نفر مسافر نیز از مرز خارج شده‌اند که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در سه ماه اخیر ۳۰ هزار و۵۱۲ دستگاه وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند، گفت: از این تعداد بیش از ۱۶ هزار دستگاه از مرز وارد و ۱۴ هزار و۴۵۲ دستگاه نیز خارج شده‌اند.

باباییان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و۹۷۳ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۵۳۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل تردد اتوبوس ۲۴ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.