برگزاری جشن خودکفایی برای ۲ هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن خودکفایی ۲ هزار نفر از مددجویان مستمری بگیر کمیته امداد استان اردبیل برگزار می‌شود.

فرشید موفق گفت: با تاکید مسئولان کشوری و در حمایت و پشتیبانی از مددجویان در ایجاد فرصت های اشتغال جشن خودکفایی همزمان با استان های دیگر شهریورماه در اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل می گوید: امسال در قالب جشن خودکفایی قرار است دو هزار مددجو از چرخه حمایت کمیته امداد استان اردبیل خارج شوند.

او ضرورت پیگیری مراحل اجرایی تفاهمنامه ساخت 10 هزار مسکن مددجویان را با همکاری بنیاد مسکن یادآور شد و گفت: قرار شده تا آخر شهریور سهمیه ها در این حوزه جذب و به سرعت عملیات اجرایی واحدهای مسکونی و پرداخت تسهیلات انجام شود.

موفق ساخت مسکن را با اولویت رفع محرومیت نیازمندان و مددجویان یادآور شد و می گوید: در این زمینه مسئولان استانی به ویژه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن نیز همکاری های لازم را انجام می دهند. جذب «سپرده قرض نیکو» با بهره گیری از ظرفیت های جدید در اولویت صندوق امداد ولایت است که در کنار افزایش سپرده گذاری پرسنل امداد ضرورت دارد از ظرفیت شرکت ها، سازمان ها و خیرین در جذب منابع در قالب رح «سپرده قرض ماندگار» استفاده شود.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از فعالیت مناسب حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد در تعامل با مراکز نیکوکاری و اجرای پویش نذر قربانی و اطعام غدیر گفت: در این ایام جذب کمک های مردمی را در برگزاری این رویداد شاهد بودیم تا سفره های احسان بیشتری باز شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.