آغاز اجرای طرح تابستانه مهارت/در آذربایجان غربی بازارچه‌های مهارتی راه اندازی شود

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: با راه اندازی بازارچه‌های مهارتی شاخص‌های مهارتی دراستان رشد می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در جلسه شورای مهارت استان با بیان اینکه گفت: در استان با راه اندازی بازارچه‌های مهارتی شاخص‌های مهارتی دراستان رشد می‌کنند.

جوادکرمی  افزود: همه دستگاه‌های عضو شورای مهارت استان باید توجه ویژه به مهارت آموزی جوانان بویژه از زمان دانش آموزی داشته باشند.

وی گفت: بافعال شدن واحد‌های راکد و نیمه راکد در استان، صاحبان صنایع این واحدها نیاز به جوانان بامهارت دارند که باحرفه آموزی به این جوانان می‌توان این کار را عملیاتی کرد.

آغاز اجرای طرح تابستانه مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی هم در این جلسه از آغاز اجرای طرح تابستانه مهارت در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: فاز اول این طرح تا ۱۵ شهریور ماه برای سنین ۱۲ تا ۱۵ سال با عنوان مهارت آموز و برای  ۱۵ تا ۱۸ سال با عنوان کارآموز اجرامی شود.

صلاح خان احمدزاده با اشاره به اینکه برای اجرای بهتر این طرح تفاهم نامه بین هفت دستگاه اجرایی از جمله صدا و سیما، بسیج سازندگی، آموزش و پرورش، کار، کمیته امداد و دانشگاه آزاد امضا شده است افزود: مجری این طرح هم مراکزآموزشی دولتی و هم آموزشگاه‌های آزاد طرح تابستانههستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.