برگزاری ۱۰ کرسی تلاوت قرآن در مساجد شهر‌ها و روستا‌های ملایر در دهه اول محرم

مسئول کانون قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری بیش از ۱۰ کرسی تلاوت قرآن در مساجد شهر‌ها و روستا‌های شهرستان تا پایان ماه صفر در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی با اشاره به تدارک دیده شدن برنامه‌های متنوع مذهبی و قرآنی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر و با تأکید بر اینکه مراسم عزاداری هیئات حسینی با تلاوت قرآن آغاز شود، از برگزاری ختم قرآن و اهدای ثواب آن به امام حسین (ع) و یارانش، احیای شب عاشورا با تلاوت قرآن و شصت پاره خوانی و اعزام قاری قرآن به هیئات مذهبی خبر داد.

او با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی و اوقات فراغت از ابتدای تابستان امسال با ثبت نام نزدیک به ۲۰۰ نفر از علاقمندان آغاز شده است، گفت: این دوره با حضور اساتید مجرب در رشته‌های روخوانی روانخوانی قرائت تجوید صوت و لحن، حفظ نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در مقطع پیش دبستانی همراه بوده است. 

مسئول کانون قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری کلاس‌های هنری خوشنویسی و نقاشی ویژه خواهران و برادران در مقاطع مختلف سنی از چهار سال به بالا، گفت: در پایان دوره آزمون برگزار شده و به برگزیدگان گواهینامه پایان دوره اعطاء می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.