هماهنگی بین هیات‌های نظارتی و اجرایی حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات خلخال گفت: همکاری اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف ابراهیمی گفت: حفظ سلامت انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری و پرشور مردم در صندوق‌های رای از وظایف مهم اعضای دفتر نظارت این شهرستان است.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات خلخال با تاکید بر حفظ بی‌طرفی و امانت‌داری از سوی اعضای هیات‌های اجرایی و نظارتی می گوید: با توجه به حساسیت بالای انتخابات پیش رو و تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات، باید عوامل برگزاری انتخابات با نهایت دقت انتخاب شوند.

به گفته او، به هیچ عنوان نباید به افراد مساله‌دار و یا افرادی که علیه نامزدی تبلیغ و فعالیت می‌کنند اجازه حضور در هیات‌های اجرایی بازرسی و نظارتی داده شود.

حجت‌الاسلام یوسف ابراهیمی گفت: لازم است فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های خلخال و کوثر چند ماه قبل از موعد برگزاری انتخابات شعب اخذ رای، حوزه انتخابیه و محل استقرار صندوق‌های اخذ رای را از نزدیک بررسی و نسبت به رفع معایب و تجهیز محل صندوق‌های اخذ رای اقدام کنند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات خلخال می گوید: زمان پیش ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در روز ۱۶ مرداد ماه امسال آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: افرادی می‌توانند در مرحله دوم و رسمی ثبت نام که پاییز امسال صورت خواهد گرفت، نام خود را در لیست نامزدها ثبت کنند که در مرحله پیش ثبت‌نام موفق به نام‌نویسی در حوزه انتخابی خود شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.