تکریم مراجعین سرلوحه کار ثبت احوال است

سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت : مردمداری و تکریم مراجعین سرلوحه کار کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان است .

رحمتی سرپرست ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از اداره ثبت احوال شهرستان زابل در نشستی با همکاران  گفت: اداره ثبت احوال شهرستان زابل به عنوان اولین اداره ثبت احوال در استان سابقه طولانی در ارائه خدمات هویتی در استان دارد و خدمات مناسبی در طی این سالها به مراجعین ارائه کرده است . 

رحمتی گفت: نقش کارکنان ثبت احوال در پشت میزهای هویتی و تابعیتی بسیار با اهمیت است زیرا به مثابه پاسدار و سنگربان در راستای حفاظت و پاسداری از هویت ایرانیان تلاش می نماید ، که این امر در استان سیستان و بلوچستان خطیرتر و حساس تر است که دو شهید (شهیدان ارجمندی و صیادی) تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند و این وظیفه ما را در استان سنگین تر نموده است .

وی گفت : مردمداری و تکریم مراجعین سرلوحه کار کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان است و ارائه خدماتی شفاف و بر اساس قانون و راهنمایی درست مراجعین مورد تاکید است که این امر موجب رضایت مراجعین و باعث ارتقا جایگاه ثبت احوال خواهد شد .

  رحمتی گفت : استفاده مناسب از منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی و ارزشمند و حفظ شأن و عزت کارکنان سازمان ثبت احوال کشور اولویت این سازمان است.

  
 
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار