جهاد تبیین، راهکار مقابله با جریان تحریف

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین و معرفی دستاوردها و بیان حقایق به جامعه است.

سردار جوانی ماه محرم را نوعی جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: در صحنه کربلا در مقابل امام حسین(ع) و یارانش جبهه ای دروغ وجود داشت، این جبهه همیشه وجود دارد و پیروان جبهه حق باید با جهاد تبیین جبهه دروغ را افشا کنند.

معاون سیاسی سپاه افزود: برجسته‌ترین ویژگی ویژگی جبهه دروغ اتهام ، شایعه و تخریب با هدف فریب افکار عمومی است.

 وی با بیان اینکه زنده نگاه داشتن قیام عاشور جهاد تبیینی بود که حضرت زینب (س) انجام داد، گفت: بر همین مبنا است که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود.

سردار جوانی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س)با این اقدام باعث استمرار عاشورا و کربلا شد، افزود: قیام امام حسین(ع) و روح حاکم بر این قیام به نوعی ایستادگی در برابر ظلم بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در یک موقعیتی قرار گرفته است که دشمنان همه تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی از طریق رسانه هایشان به کار گرفته اند تاکید کرد: اصلی ترین هدف آنها ایجاد فاصله بین نظام، مسئولان و مردم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران امروز به کمک مردم این انقلاب را حفظ کرد، گفت: پاسداران باید همگی  جهادگر جهاد تبیین باشند.

سردار جوانی عنوان کرد: نظام سلطه با همه توانمندی‌ها و همراهانش در برابر پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران زانو زده است.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه با ابزار نظامی برخی کشور‌ها را تصرف کرد، گفت: عاشورایی عمل کردن ملت ایران در کنار مسئولان انقلابی نظام سلطه را مایوس و امنیتی مثال زدنی در ایران اسلامی برقرار کرده است همچنین تحریم های دشمنان ایران اسلامی با اتکا به توان داخلی و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال از بین رفتن است.

معاون سیاسی سپاه با عنوان اینکه دشمن وارد جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: در جنگ ترکیبی تمرکز آنها بر کمبود‌ها، دروغ گویی‌، شایعه پراکنی و تحریف افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پرچم دار دفاع از مظلومان جهان است، تاکید کرد: امروزه در سرزمین‌های اشعالی و لبنان و سایر کشور‌ها رزمندگان اسلام سرافراز هستند و در آنها در برهه ای کار سوریه را تمام شده می دانستند اما هرگز به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.

سردار جوانی با اشاره به اینکه تجزیه و تحلیل اغتشاشات پارسال با هدف ایجاد ناامنی و سنگ اندازی در مسیر دولت انقلابی و مردمی راه اندازی شد، تاکید کرد: هوشیاری مردم ایران اسلامی و مسئولان دلسوز انقلابی موجب شد تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

معاون سیاسی سپاه افزود: فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی و سایر پایگاههای خبری با هدف ایجاد دروغ تشکیل شد و باید با جهاد تبیین مردم پایه مقابل دسیسه های آنها بایستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.