۱۱۴ میلیارد تومان به شهرستان تفتان تخصیص یافت

فرماندار تفتان گفت: حدود ۱۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای اجرای ۵۸ طرح مختلف به این شهرستان تخصیص یافت.

علیرضا شهنوازان   اظهار کرد: اعتبارات امسال در قالب ۱۹ فصل و ۱۲۵ برنامه و با رشد ۳۶ درصدی هزینه خواهد شد که تلاش داریم این اعتبارات به رشد ۵۰ درصدی جذب و هزینه کرد برسد.

وی افزود: طرح‌های امسال با اولویت آب و فاضلاب، برق رسانی، بهداشت، کشاورزی، مسکن و ورزش و جوانان به اجرا در می‌آیند.

فرماندار تفتان ادامه داد: اعتبارات عمرانی پارسال در این شهرستان ۸۴ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های مستمر و حمایت‌های استانداری سیستان و بلوچستان و سازمان برنامه و بودجه به افزون بر ۹۰ میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: در حوزه اعتبارات ملی پروژه شاخص گوهرکوه به بزمان با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و راه نازیل به چاه احمد و چاه احمد به دشت سمسور نیز با قوت درحال کار هستند.

شهنوازان گفت: اعتبارات پیشنهادی آبفا برای امسال بیش از ۷۰ میلیارد تومان با اولویت طرح آبرسانی از نوک آباد به گونک، اسکل آباد، دهپابید، کهنوک، سهرآباد و نیز در اولویت بعدی تامین اعتبار جهت آبرسانی سیار بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این شهرستان تازه تاسیس بوده و اخیرا از خاش جدا شده، بنابراین تمام تلاش دولت بر این است شاخص‌های توسعه ای در این منطقه ارتقاء یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.