برخورد قاطع با عوامل مخل آرامش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: با عوامل مخل آسایش و آرامش شهروندان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. 

حامد عمرانی در دیدار با امام جمعه شهرستان عنبرآباد  گفت: دادستانی سعی خواهد کرد همچون گذشته در مسیر ولایت، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  حرکت کند.

او افزود: انجام به موقع کار شهروندان، مورد تاکید دین مبین اسلام و از اهداف اساسی و متعالی قوه قضاییه است.

دادستان عنبرآباد  بیان کرد: با رسیدگی به موقع به پرونده‌های قضایی، حس بی‌طرفی دستگاه قضایی در میان شهروندان تقویت خواهد شد.  

 او اقدامات فرهنگی را در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی موثر دانست و گفت: دستگاه قضایی نیاز به همفکری و پشتیبانی علما به ویژه امام جمعه شهرستان دارد.

حامد عمرانی در این جلسه بر برخورد قاطع و قانونی دادستانی با عوامل مخل آسایش و آرامش شهروندان تاکید کرد.

حجت الاسلام بامری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با خیر مقدم به مسئولان قضایی به ویژه مدعی العموم جدید شهرستان عنبرآباد، کار قضایی را امری حساس و خطیر دانست و گفت: اجرا و گسترش عدالت کار خطیری است.  

او با تاکید بر استقلال دستگاه قضایی در انجام وظایف و ماموریت‌های قضایی، بیان داشت: برای پیشبرد امور شهرستان، نیاز به همکاری و تعامل ۲ جانبه است و با هم فکری، هم اندیشی و هم افزایی می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات را از میان برداشت.  

امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: نهاد نماز جمعه در هر زمان آمادگی همکاری با دستگاه قضایی و دادستانی جدید را دارد و مسئولان قضایی می‌توانند از این ظرفیت برای ارتباط مستقیم با مردم استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار