سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه افقی برای پیشرفت استان در پنج سال آینده است.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تلاش هستیم تا سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر در مهرماه رونمایی شود، اظهار کرد: این سند نگاه جامعی به مسائل آموزشی، ارتقا جایگاه کنکور، بهبود معدل کتبی نهایی دانش آموزان، ارتقا میانگین نمرات، توانمند سازی دبیران، تعیین تکلیف بازمانده از تحصیل و توسعه هنرستان‌ها و دارد.

وی با اشاره به اینکه سند توسعه آموزش متوسطه ماحصل جلسات و کارگروه‌های تخصصی است، تصریح کرد: بر اساس این سند ادارات شاهد، سمپاد، تکنولوژی، معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، آموزش متوسطه و تربیت بدنی و سلامت، باید فعالیت‌های شان بر طبق نقشه ترسیم شده در ساحت‌های شش گانه کمکی به حوزه آموزش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: فرصت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و استفاده از از ظرفیت سازمان‌ها و ادارات استان در این سند دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه از تجارب مدارس و موسسات آموزشی موفق استان در این سند بهره برده خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است یک سند عملیاتی و کاربردی تدوین شود.

موحدی خاطر نشان کرد: برقراری پیوند میان سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان با پردیس فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه‌های دولتی و آزاد از جمله خصوصیات مهم و اساسی این سند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.