تعطیلی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های حمل و نقل در آمریکا

شرکت حمل و نقل «یلو» آمریکا با ارسال پیام به مشتریانش از قصد خود برای اعلام ورشکستگی خبر داد.

یلو، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل و نقل آمریکا، در حال تعطیل شدن است. 

به گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت مستقر در نشویل، تنسی، اخطاریه‌هایی را برای مشتریان و کارمندان ارسال کرد و گفت تمام عملیات خود را ظهر یکشنبه متوقف می‌کند. اتحادیه تیمسترز گفت که اخطار شرکت یلو را در مورد قصد اعلام ورشکستگی دریافت کرده است. 

این شرکت ۹۹ ساله دارای بیش از ۱۲۰۰۰ کامیون است که در سراسر آمریکا برای والمارت، هوم دیپو و بسیاری از شرکت‌های کوچکتر حمل و نقل انجام می‌دهند. این مساله نزدیک به ۳۰۰۰۰ شغل را به خطر می‌اندازد و حدود ۲۲۰۰۰ عضو تیمسترز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

به گفته این سازمان، صد‌ها نفر از کارکنان غیر اتحادیه این شرکت روز جمعه پس از توقف دریافت محموله‌های جدید از مشتریان، اخراج شدند. این بزرگترین فروپاشی از نظر درآمد و مشاغل برای صنعت حمل و نقل آمریکا خواهد بود. 

این روزنامه آمریکایی می‌گوید بسیاری در هفته‌های اخیر محموله‌های خود را به رقبای این شرکت منتقل کردند و این امر نابودی شرکت یلو را تسریع کرده است. این تعطیلی همچنین بررسی جدیدی را در مورد وام نجات کووید ۱۹ به مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار آمریکا که توسط دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا در سال ۲۰۲۰ به این شرکت اعطا شده بود، به همراه خواهد داشت. خزانه داری آمریکا اکنون حدود ۳۰ درصد از سهام یلو را در اختیار دارد که سقوط کرده و روز جمعه به ارزش ۷۱ سنت به ازای هر سهم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
عالیه !!!

انشالله کل امریکا :))
آخرین اخبار