آیت الله علم الهدی:

حرم رضوی بستر مناسبی در بازسازی عتبات عالیات است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، از افزایش مشارکت دلدادگان به امام رضا (ع) در طرح‌های بازسازی عتبات عالیات استفاده کرد.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گردهمایی مسئولان مواکب استانی اربعین حسینی گفت: عشق و دلدادگی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) موضوعی با سابقه ۴ هزار ساله است و در طول تاریخ ثبت و ضبط شده است.

او افزود: دل‌هایی که عاشق اهل بیت (ع) می‌شوند عشق و دلدادگی در اختیار خودشان نیست و منشا باطنی دارد. از همین رو این عشق و دلدادگی در تبار دیگری وجود ندارد.

امام جمعه مشهد با اشاره به نقش مهم خادمان این عرصه ادامه داد: عشق داشتن به اباعبدالله الحسین (ع) و توفیق خدمت در راه ایشان یک امر اختیاری نیست و خداوند متعال این سعادت را به شما عطا کرده که در مسیر اهل بیت (ع) واسطه عشق و ارادت مردم به ساحت اهل بیت (ع) باشید که این کار ارزشمندترین خدمت است.

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: عرصه خدمت شما مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای توسعه عشق به ائمه اطهار (ع) است و خوشبختانه این ستاد آثار و برکات خطیر و با عظمتی داشته و از روزی که این مسیر با مجاهدت‌ها و رشادت‌های عده‌ای آغاز شد تا کنون برنامه‌های بزرگی انجام شده است.

او بر توسعه بازسازی عتبات عالیات تاکید و تصریح کرد: سالانه چند میلیون زائر به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند و می‌توان از این بستر استفاده کرد تا زائران داخلی و خارجی بتوانند با واسطه این بارگاه منور، در بازسازی عتبات عالیات سهیم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.