رئیس دانشگاه پیام نور گناوه:

کارکنان دانشگاه تبدیل وضعیت شوند

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: عمده کارکنان اداری این دانشگاه با سابقه و قدمت زیاد، قراردادی و شرکتی هستند و انتظار داریم که تبدیل وضعیت شوند.

مجید قربانی روز سه شنبه به همراه کارکنان و استادان دانشگاه در دیدار با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کارکنان این دانشگاه با سابقه خدمت ۲۴ تا ۱۶ سال دارند، عمده آن‌ها قراردادی و بعضی شرکتی هستند و تاکنون اتفاقی در زمینه تبدیل وضعیت آن‌ها نیافتاده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه با ۱۴ کارمند، ۹ عضو هیات علمی، نزدیک به ۴۰ استاد مدعو و ۸۰۰ دانشجو در قالب ۱۴ رشته کارشناسی و یک ارشد فعالیت دارد، گفت: دغدغه تبدیل وضعیت در اعضای هیات علمی دانشگاه هم مشهود است و انتظار تحقق آن را داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه افزود: دانشگاه در زمینه سخت افزاری نیز از جمله مبلمان آموزشی و تجهیزات و امکانات اداری آن مستعمل و کهنه است و نیاز به نوسازی دارد.

وی سالن اجتماعات را از مهم‌ترین نیاز‌های دیگر این دانشگاه عنوان و اظهار کرد: این دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعال است که به ناچار باید برنامه‌های خود را در سایر سالن‌های شهرستان با پرداخت هزینه برگزار کند.

قربانی ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده رشته روان شناسی مقطع کارشناسی بر تعداد رشته‌های این دانشگاه در مهر اضافه شده است و درصددیم که در بحث اخذ کارشناسی ارشد در ترم‌های بعدی نیز صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشی از مشکلات و مسایل دانشگاه‌ها بخصوص تبدیل وضعیت کارکنان از جمله پیام نور گناوه در سطح کلان باید دنبال شود و مدیران و وزارت علوم از حقوق و حقوق آن‌ها دفاع کنند.

عبدالکریم جمیری افزود: مسایل و مشکلات مطروحه در این نشست را با وزیرعلوم و رئیس دانشگاه پیام نور کشور و استان بوشهر در میان خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: باید به مراکز علمی در قبال مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت و گاز کمک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.