استاندار:

سیستان و بلوچستان با همت جهادی، صادر کننده تولیدات دامی خواهد شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت واردات و تولیدات دامی، اکنون این استان باید صادر کننده تولیدات دامی می‌بود و این امر با همت و کار جهادی مسئولان اتفاق خواهد افتاد.

محمد کرمی  در دیدار حسین دماوندی نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به تاثیر اراده و ایمان در موفقیت در کار‌ها اظهار کرد: اکنون این باور در همه وجود دارد که استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های عظیمی برای توسعه دارد.

وی با اشاره به اقدامات کشور‌های همسایه در زمینه تولید دام بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان پتانسیل لازم برای تولید دام‌های مولد و گوشتی و همچنین شرایط واردات دام از کشور‌های همسایه را دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نحوه تبدیل زمین‌های راکد منطقه تهلاب به شرکت هاب دام آسیا در زمینه تولیدات دامی بر ظرفیت پرورش دام در تمام مناطق استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت خشکسالی در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره جهت ایجاد اشتغال در منطقه سیستان اگر نهاده‌های دامی در منطقه سیستان تامین شود، این منطقه ظرفیت خوبی برای پرورش دام دارد.

کرمی بیان کرد: برنامه‌ریزی اصولی بر پایه مطالعات دقیق در زمینه واردات دام از کشور‌های همسایه صورت گرفته و این طرح باید مرحله به مرحله اجرا شود.

وی بر برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار گوشت در ماه‌های مختلف سال و سرمایه‌گذاری در زمینه پرورش دام‌های گوشتی تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: هیچ مانعی نباید در زمینه اجرای کار‌ها وجود داشته باشد و اگر فردی مانع اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان شود، باید کنار گذاشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار