تصویب هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در سفر رییس جمهور به استان، هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله کمک به ساخت سه بیمارستان تخصیص یافته است.

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی بیمارستان روانسر (قبلا مرکز بستر و درمان بود) را از جمله پروژه‌های مهم دانست که سال‌ها مطالبه به حق مردم شهرستان بود و گفت : بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر ماه گذشته افتتاح شد و یکی از سریعترین پروژه‌های وزارت بهداشت در طول انقلاب، تجهیز و راه اندازی این بیمارستان بود که کمتر از ۹ ماه طول کشید.

وی به در دست ساخت بودن، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی اصلی شهرستان روانسر اشاره کرد که مرحله اول آن به اتمام رسیده و برای اجرای مراحل بعد منتظر تخصیص اعتبارات است.

کریمی از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی بیمارستان ثلاث باباجانی خبر داد و اظهار داشت: تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری شده، فقط محوطه سازی بیمارستان و ساختمان‌های جانبی آن باقیمانده و به امید خدا ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول به تلاش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای جذب اعتبارات از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، سفر رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: از جمله این تلاش‌ها اخذ مجوز برای ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو بود.

کریمی اضافه کرد: ساخت فاز اول بیمارستان دالاهو که در مرحله اسکلت بندی است، به اتمام رسیده و برای اجرای فاز‌های بعدی آن حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است که این بیمارستان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه با احداث بیمارستان دالاهو همه شهرستان‌های استان کرمانشاه صاحب بیمارستان می‌شوند؛ بیان داشت: اگر اعتبارات به موقع به پروژه‌های عمرانی تزریق شود، کمتر مشمول تورم و گرانی مصالح، تجهیزات و لوازم می‌شویم و سر موعد مقرر پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر ساخت این سه بیمارستان؛ در حوزه بهداشت ۱۱۳ پروژه فعال دیگر مانند احداث خانه بهداشت، مرکز جامعه سلامت، پایگاه سلامت اقامتی، مرکز جامعه بهورزی و پروژه مختلف بهداشتی در دستور کار دارد.

کریمی ادامه داد: تعدادی از این پروژه‌ها در حال بهره برداری است و تا پایان سال بقیه به اتمام می‌رسند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.