آغاز طرح شدید نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی ویژه مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح شدید نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی ویژه مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

محمدرضا نادری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح شدید نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی ویژه مراسم راهپیمایی معنوی اربعین حسینی (ع) خبر داد. 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه افزود: در این طرح کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه نظارت‌های خود را بر اماکنی که در ایام راهپیمایی اربعین اهمیت دارند مانند اماکن بین‌راهی، مراکز اقامتی، رستوران‌ها، پارک‌ها، موکب‌ها... تشدید خواهند کرد.

 وی گفت: در این طرح ۸۳ کارشناس بهداشت محیط حضور دارد که در روز‌های غیرتعطیل در سه تیم در تایم صبح و عصر بر اماکن و موکب‌ها نظارت دارند.

نادری خاطرنشان کرد: این کارشناسان در مسیر‌های بین‌راهی شامل مسیر بیستون، ماهیدشت و سنندج حضور دارند. 

وی تصریح کرد: سایر کارشناسان در قالب تیم‌های مشترک بین بخشی و تیم‌های بازرسی داخل شهری، موارد شکایتی و روتین را بررسی می‌کنند و در روز‌های تعطیل سه تیم بین‌راهی و سه تیم داخل شهر را به صورت صبح و عصر پوشش خواهند داد. 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: نظارت بر آب آشامیدنی، مواد غذایی و شرایط بهداشتی مواکب از مهم‌ترین وظایف بازرسان بهداشت محیط در این ایام است. 

وی افزود: در صورتی‌که بازرسان با مواد غذایی مشکوک به فساد برخورد کنند؛ این مواد بلافاصله معدوم و از دسترس زائرین و مواکب خارج خواهد شد.

 رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: از موکب‌داران می‌خواهیم به دستورالعمل‌های بهداشتی که توسط عتبات و ستاد اربعین به آن‌ها ابلاغ می‌شود توجه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار