تلاش دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات بیهوده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: توطئه دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تلاشی بیهوده و عبث است.

رضا قاسمیان گفت: براساس مقام معظم رهبری چهار راهبرد انتخابات مورد توجه و تمرکز است تا ما بتوانیم در این سرفصل‌ها به اهداف شایسته ای در اعتلای نظام اسلامی دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل موضوع اول را امنیت انتخابات اعلام و افزود: خود انتخابات امنیت ساز است و در سایه مشارکت بالای مردم در انتخابات امنیت پایدار کشور نیز تأمین می‌شود.

او از سلامت انتخابات به عنوان دومین راهبرد اساسی یاد کرد و گفت: برای تأمین سلامت انتخابات نقش همه احزاب، گروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و اساسی است و سلامت انتخابات می‌تواند زمینه ساز وثوق و اعتماد بیشتر باشد.

قاسمیان راهبرد سوم را رقابت سالم و راهبرد چهارم را جلب مشارکت حداکثری عنوان کرد و می گوید: هرچقدر تعداد داوطلبان و کاندیداهای انتخابات مجلس بیشتر باشد فضای رقابتی و جلب مشارکت مردمی را شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: مجلس به دلیل آنکه در رأس امور است و رکن تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور است جایگاهی بی نظیر دارد و نمایندگان مجلس نیز با توجه به این ابهت می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اختیارات مجلس را در حوزه تحقیق و تفحص و نظارت و حتی تدوین برنامه و بودجه و تدارک برنامه کلان کشوری یادآور شد و گفت: تبلیغات دشمن در بی اعتبار کردن این جایگاه مشهود است و در ماه‌های آینده شدت این تبلیغات علیه مجلس و کاندیداها بیشتر نیز خواهد شد.

قاسمیان تلاش نظام بیگانه را در زیر سوال بردن سلامت نظام انتخابات یادآور شد و می گوید: دشمنان با ایجاد ناامنی و توطئه‌های دیگر سعی می‌کنند تا کاهش مشارکت مردم را زمینه ساز شوند در حالی که جایگاه و اعتبار مجلس در ارتقای مشارکت مردم است.

او بیان کرد: مردم استان اردبیل در سال‌های اخیر با افزایش مشارکت در صحنه انتخابات نشان دادند که در ۱۱ اسفند امسال نیز پیشتاز در این رویداد سیاسی و تأثیرگذار در عرصه‌های مدنی خواهند بود تا بار دیگر در سایه انتخابات انسجام ملی نیز شکل گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.