حمل بیش از ۲۵ هزار تن گندم در طول یکسال گذشته

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از حمل بیش از ۲۵ هزار تن گندم در طول یکسال گذشته از ایستگاه ریلی این استان خبر داد.

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه راه اندازی ایستگاه بارگیری و تخلیه گندم کرمانشاه، صرفه جویی اقتصادی، سرعت بالا و امنیت بالا را از مزایای حمل و نقل ریلی نسبت به سایر روش‌های حمل گندم دانست.

وی اظهار کرد: حمل و نقل ریلی گندم و کالا‌های اساسی یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌های حمل گندم به سایر استان‌های کشور است و تمام تلاش خود را در حمایت از توسعه و تجهیز هر چه بهتر این ایستگاه حمل گندم بکار می‌بندیم. 

علی ملکشاهی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از حمل بیش از ۲۵ هزار تن گندم در طول یکسال گذشته از این ایستگاه خبر داد و افزود: از زمان راه‌اندازی این ایستگاه در سال گذشته استان‌های کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، تهران، مازندران و سیستان و بلوچستان از مقاصد اصلی حمل گندم از مبدا استان کرمانشاه بوده است. 

ملکشاهی از رشد حمل گندم بصورت ریلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱ هزار تن گندم از استان کرمانشاه به مقاصد از پیش تعیین شده طبق برنامه حمل ابلاغی از طرف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران حمل شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار