لزوم توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در سیستان وبلوچستان

دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: توسعه و گسترش فعالیت و فضاهای دانش بنیان در سیستان وبلوچستان یک اولویت و ضرورت مهم است.

  محمد جواد صدری مهر که به همراه تعدادی از معاونین و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر کاری، جمع بندی و احصا اولویت ها در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در استان است.

وی افزود: در همین راستا معاونین این مجموعه و مدیران ستادها عازم این استان شده و به سه شهرستان زابل، چابهار و زاهدان سفر خواهند کرد و از نزدیک آخرین وضعیت این شهرستان ها را ارزیابی و در خصوص توسعه و گسترش فضاهای دانش بنیان آنها نیز تصمیم گیری خواهند کرد.

دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه هدف از این سفر، توسعه شعاع اثر گذاری فعالیت های دانش بنیان در سیستان وبلوچستان است ادامه داد: این هیات در سفر به زاهدان ضمن بازدید از پارک علم و فناوری استان و همچنین طرح توسعه پردیس اقتصاد دیجیتال و پردیس دانش بنیان، در خصوص طرح ناحیه نوآوری مرکز استان نیز بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری تصریح‌کرد: اعضای معاونت علمی ریاست جمهوری همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف پارک در سه شهرستان مدنظر، جلساتی با واحدهای فناور و دانش بنیان خواهند داشت و از نزدیک در راستای رفع موانع و تنگناهای تجاری سازی فعالیت ها، نشست های تخصصی خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار