فتاح:

بنیاد مستضعفان۸۰ میلیارد تومان در بلوچستان هزینه کرد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد ۸۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرستانهای قصرقند،دشتیاری و چابهار هزینه کرده که این مبلغ تا ماه‌های آینده به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌یابد.

 پرویز فتاح روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و معتمدان جنوب سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار با تشریح فعالیت‌ها و خدمات بنیاد مستضعفان در بلوچستان بیان کرد: تاکنون ۳۱ واحد مسکونی برای خانواده های دارای ۲ معلول در این منطقه از سوی بنیاد مستضعفان ساخته شده است.

وی ادامه داد: قصرقند و دشتیاری یکی از مناطق هدف بنیاد مستضعفان است و تاکنون برای مبلمان شهری قصرقند و ساربوک مبلغ ۶ میلیارد تومان هزینه شده و در هفت روستا در اجرای طرح هادی مشارکت داشته است.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: برای حوزه آموزش در بلوچستان ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و یک دستگاه آمبولانس و چندین زمین چمن مصنوعی نیز کمک شده است.

وی بیان کرد: سه میلیارد تومان برای احیای قنوات قصرقند اختصاص یافته و همچنین به ۹۰ روستا در زمینه آبرسانی پایدار شامل ۱۰ روستا در کاجو قصرقند و ۱۰ روستا در بخش ساربوک و بقیه روستاها در بخش تلنگ کمک شده است.

فتاح افزود: سه پل در بخش تلنگ احداث و همچنین ۲ خودروی حمل زباله به شهرداری های تلنگ و ساربوک تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۷۰ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قصرقند ۱۱۰ واحد تکمیل و ۶۰ واحد تا سه ماه دیگر نیز تکمیل می شود، گفت: همچنین ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن در قصرقند در حال ساخت است که ۱۷۰ واحد تکمیل شده و بقیه نیز تا پنج ماه دیگر تکمیل می‌شود.

بنیادمستضعفان نیروگاه برق چابهار را توسعه می دهد

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار مگاوات کمبود تولید برق در سطح سیستان و بلوچستان داریم، گفت: بزودی بنیاد مستضعفان نیروگاه برق چابهار را توسعه می دهد تا کمبود برق جبران شود چون صنایع مختلف و افزایش جمعیت و کارخانه ها نیاز به برق دارند.

وی بیان کرد: بنیاد مستضعفان در مناطق هدف خدمات خوبی انجام داده و سعی می کنیم در سالجاری نیز کارهای خوبی انجام شود.

تخصیص ۲۰۰ ترانس برق جدید به جنوب سیستان و بلوچستان

فتاح با اشاره به اینکه قبلا ۳۰۰ ترانس برق به منطقه بلوچستان تحویل شده است، تصریح کرد: ۲۰۰ ترانس برق جدید نیز بزودی خریداری و تحویل می شود.

وی بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز بصورت وام به مردم داده می شود و همچنین برای هر شهرستان یک دستگاه بولدزر اجاره تا کارهای ساخت بندسارها و بازگشایی راهها را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار