۱۰ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۹۶ مگاوات ساعت برق در سیستان و بلوچستان تولید شد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون با اقدامات انجام شده ۱۰ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۹۶ مگاوات ساعت برق در این استان تولید شده است.

مرادبخش بامری   اظهار کرد: این میزان تولید مربوط به واحدهای ۲۴ گانه سیستان و بلوچستان است که با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی استان در طول این مدت بسیار چشمگیر بوده و نسبت به سال‌های گذشته حدود ۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در خصوص تعداد تعمیرات نیروگاه‌های برق سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر نیز رشد چشمگیری داشته به طوریکه در طول مدت تعمیرات اساسی به تعداد ۱۳ واحد، تعمیرات دوره‌ای به تعداد ۱۹ واحد و بازدید دوره‌ای به تعداد ۲۷ واحد جهت تولید برق در نیروگاه‌های استان انجام شده که خوشبختانه این میزان تاثیر زیادی در کارکرد بهینه و تولید واحدها داشته است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان در خصوص ساخت قطعات داخلی گفت: تعداد ۲۷۰عدد انواع تجهیزات و قطعات از اقدامات مهم انجام شده در حوزه فنی و مهندسی برشمرد که تاثیر زیادی در میزان تولید و بهره وری واحدهای گازی و بخار داشته که این میزان از شروع دولت سیزدهم به میزان ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: با انجام به موقع تعمیرات و بازدیدها و اقدامات در رفع محدودیت‌ها واحدهای نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان با حداکثر توان در مدار تولید قرار دارند.

بامری با قدردانی از تمامی کارکنان شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان که در راستای تولید برق مستمر و ایمن در استان تلاش می‌کنند افزود: سربلندی این شرکت در عرصه صنعت برق کشور مرهون تلاش‌های خالصانه و متعهدانه نیروهای بومی و توانمندی است که صادقانه برای بالندگی و تحقق اهداف راهبردی شرکت و صنعت برق کشور همواره می کوشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار