اذعان افسران پلیس آمریکا به ارتکاب جرم و نژادپرستی

شماری از افسران سابق پلیس آمریکا در دادگاه به ارتکاب جرم و رفتار نژادپرستانه خود اعتراف کردند.  

 شش نفر از افسران سابق سفیدپوست پلیس آمریکا به شکنجه دادن دو مرد سیاهپوست با روشی نژادپرستانه اذعان کردند. این عده به تازگی به جرمشان مرتبط با پرونده حقوق مدنی فدرال اعتراف کرده بودند.

به گزارش بخش تصویری «خبرگزاری آسوشیتدپرس» دادستان‌های می‌گویند برخی از این افسران اسم مستعار «یگان آدمکش» را برای خودشان انتخاب کرده بودند، چرا که تمایل داشتند از قوه قاهره استفاده و آن را پنهان کنند.

در ماه ژانویه، این افسران، بی آنکه هشدار قبلی داده باشند، وارد یک خانه شدند و به آن دو شهروند، از جمله با اسلحه شوک دهنده حمله و به آنان تعرض کردند. این افسران در جریان این حمله و جلسه شکنجه که ۹۰ دقیقه به درازا انجامید، توهین‌های نژادپرستانه علیه دو شهروند یادشده بر زبان جاری کردند. آن‌ها پس از آن، به صحنه سازی در محل حمله پرداختند. 

افسران یادشده به اتهام‌های ایالتی مطرح شده از جمله ورود به خانه، مانع تراشی در مسیر قانون، و توطئه برای سنگ اندازی در مسیر دادرسی اذعان کردند.  اسناد دادگاه نشان می‌دهد هر یک از این افسران به توافق مصالحه که شامل حکم‌های زندان از پنج تا ۳۰ سال می‌شود، رسیدند. 

«برت مک آلپین»، «هانتر آلوارد»، «کریستین دِدمون»، «جفری میدِلتون»، و «دانیل اوپدایک» از نیرو‌های سابق منطقه «رانکین» به همراه «جاشوآ هارتفیلد»، افسر سابق منطقه «ریچلَند» مجرمان این پرونده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار