رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

ایجاد ناامنی و ضربه زدن به باور‌های مذهبی از اهداف دشمنان ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت:ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم، ضربه‌زدن به اعتقادات ملت ایران از طریق، فتنه‌گری و ترور، بخشی از اهداف دشمنان است.

حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در دیدار با کارکنان این اداره با اشاره به طرح جدید برنامه‌های ضد‌فرهنگی دشمنان در بین جوانان گفت: ترویج تفکر جدایی دین از سیاست، القای یأس و ناامیدی، تطهیر چهره گذشته پهلوی بخشی از برنامه‌های ضد‌فرهنگی دشمنان در بین جوانان است که باید با تقویت روحیه ایمان و امید در بین جوانان، ارتقاء بینش دینی و سیاسی و ارائه الگو‌های مناسب به آن‌ها در تقابل با این برنامه‌های شوم به پا خیزیم.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب با اشاره به آیه‌ی ۱۲۰ سوره آل‌عمران اظهار کرد: این آیه راه شناختِ دوست و دشمن را بیان مى‌کند که آن، توجّه به روحیات و عکس‌العمل دیگران در مواقع کامیابى و یا ناکامى مسلمانان است. در سیاست خارجى نیز توجّه به محکوم کردن‌ها، تأیید‌ها و تکذیب‌ها و انواع کمک‌ها و تبلیغات لازم است و بیان‌می‌دارد که در مقابله با حسودانى که از رشد و پیشرفت ما ناراحتند، صبر و تقوا چاره‌ساز و کلید راه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز تصریح کرد: ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم، ضربه‌زدن به اعتقادات، باور‌های مذهبی و انسانی ملت ایران از طریق ناآرامی، فتنه‌گری و ترور، بخشی از اهداف دشمنان در این قبیل حوادث است. امّا آنچه مسلم است این است که مردم ایران با هوشیاری و آگاهی روزافزون خود، همچون گذشته راه را بر سوء استفاده دشمنان خواهند بست و مسئولان امنیتی نیز با ریشه‌یابی موضوع و برخورد جدی با عاملان آن، دشمنان را از دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اولین کسی که به باورهای اسلامی لطمه میزند آن منافقی است که در لباس مسئولین برای مردم از اسلام نسخه میپیچد و در خلوت و عمل کاری میکند که آمریکا و اسرائیل هم نمیتوانند بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ایران با این کارها ی دشمنان انشاءالله روز به روز قویتر میشودومحکمتر وفهمیم تروبه دشمنان باج نمی دهد
آخرین اخبار