سپاه چهارمحال و بختیاری و فدراسیون تکواندو همکاری می‌کنند

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

سردار علی‌محمد اکبری در این آیین با اشاره به افتخارات مردم ولایتمدار استان گفت: قهرمانان واقعی کشور شهدا هستند، اما قهرمان‌هایی داریم که تداوم راه و مسیر شهیدان انقلاب اسلامی را رفتند و بار‌ها دل مرم را شاد و با حضورشان در صحنه‌های مختلف پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کردند و چه بسا خانواده شهدا هم برایشان دعا کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به افتخارات هادی ساعی در رقابت‌های ورزشی مختلف داخلی و بین‌المللی و کسب بیش از ۴۰ مدال رنگارنگ، اهمیت به ورزش را از برنامه‌های مجموعه سپاه، دانست.


بیشتر بخوانید


هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) از تجهیز سه سالن ورزشی و راه‌اندازی خانه‌های تکواندو در شهرستان‌های لردگان، کیار و بروجن در گام اول با همکاری سپاه خبر داد. 

گفتنی است ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه ورزش در میان بسیجیان و اقشار مختلف مردم، غنی‌سازی اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان به ویژه در فصل تابستان، شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی با اجرای فرآیند‌های استعدادیابی، رشد استعداد‌ها و نخبه‌پروری در رشته‌های مختلف ورزشی، توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ورزش مناطق کم‌برخوردار، کمک به افزایش سهم استان در اقتدار ملی، بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و فضا‌های ورزشی سپاه استان، ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی و اخلاق، معنویت جوانان و نوجوانان، از عناوین محور‌های همکاری بر اساس این تفاهم‌نامه اعلام شد. 

شایان ذکر است خانه تکواندو شهرستان لردگان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد و روز چهارشنبه ۲۵ مرداد نیز خانه‌های تکواندو در شهرستان‌های بروجن و کیار با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار