۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 خانم تاجی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه عفاف و حجاب، بیان کرد: ۲۱ تیرماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده، یادآور دلبستگی زن ایرانی مسلمان به آموزه‌های دینی و حفظ بنیان مستحکم خانواده است.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی قرارگاه عفاف و حجاب، برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی همزمان با هفته عفاف و حجاب در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


تاجی اظهار داشت: اجتماع بزرگ خانوادگی با عنوان «مدافعان حریم خانواده»، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، دیدار دختران نوجوان و جوان با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، پیاده‌روی‌های عمومی و مسابقات ورزشی، استفاده از مشاوران توانمند در موضوع عفاف و حجاب و مقابله با مدگرایی و همچنین ترویج ازدواج آسان، برگزاری اردو‌های زیارتی، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی با عنوان «یک حس خوب»، تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین تولید محصولات چندرسانه‌ای با محوریت عفاف و حجاب بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های رادیو تلویزیونی با موضوع زیست عفیفانه، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده، تجلیل از دختران نمونه و کودکان محجبه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مطالبه‌گری از مسئولان دستگاه‌های دولتی در خصوص اجرای قانون عفاف و حجاب، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و اعزام دختران بسیجی به منظور صعود به قله‌های مرتفع ایران با همکاری تربیت بدنی بسیج از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.