جزییات جدید از محل کنسولگری عربستان در مشهد

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: کنسولگری عربستان در هتل ثامن مشهد به دلیل عدم ورود سرکنسول عربستان به مشهد هنوز بازگشایی نشده است.

محمود مادرشاهیان در خصوص جزییات استقرار کنسولگری عربستان در هتل ثامن مشهد عنوان کرد: یک گروه ۱۶ تا ۲۰ نفره از کارکنان کنسلوگری عربستان در هتل ثامن مشهد مستقر شده‌اند، اما هنوز سرکنسول و معاونش به مشهد نیامده‌اند.

وی افزود: فکر می‌کنم در ۳ تا ۴ روز آینده وضعیت کنسولگری عربستان در هتل ثامن مشهد تعیین تکلیف شود.

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: محل کنسولگری عربستان در هتل ثامن مشهد قطعی شده، اما کنسولگری عربستان هنوز بازگشایی نشده است. کنسولگری به محض ورود سرکنسول عربستان بازگشایی خواهد شد.

در ادامه حتما بخوانیدافتتاح کنسولگری عربستان در مشهد + نشانی

مادرشاهیان بیان کرد: حدود ۲۵ اتاق در هتل ثامن از مجموع ۱۹۰ اتاق این هتل در اختیار کنسولگری عربستان قرار گرفته است.

وی در خصوص استقرار کنسولگری عربستان در هتل ثامن که فاصله نسبتا زیادی تا حرم رضوی دارد، گفت: مسئولان عربستانی در مشهد پس از بازدید چندین هتل در مشهد، هتل ثامن را انتخاب کرده‌اند. این تصمیم به دلیل مسائل امنیتی و ترافیکی بوده است. مسئولان کنسلوگری عربستان نیز بنا داشتند میان کنسولگری و حرم رضوی فاصله باشد تا مردم برای مراجعه به کنسولگری با ترافیک شهری مواجه نشوند.

مادرشاهیان یادآور شد: محل کنسولگری عربستان در این هتل به صورت موقتی است تا مسئولان عربستانی محل دائمی کنسولگری این کشور در مشهد را مشخص کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
هتل میثاقمشهد واقع در آخر اقبال لاهوری
Iran (Islamic Republic of)
ورده
۱۲:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
اهلا و سهلا مشهد الرضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
جالب بود
آخرین اخبار