استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولان مسئولیت خود را ابزاری برای رسیدن به خدا بدانند

کرمی گفت: اگر امروز همه در میدان خدمت به مردم با تفکر بسیجی باشیم مشکلی در حوزه‌ اقتصادی نخواهیم داشت بنابراین مسئولان بایستی با نگاه توحیدی حرکت کنند و مسئولیت خود را ابزاری برای رسیدن به خدا بدانند.


به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با تاکید بر لزوم خدمت شایسته مسئولان به مردم اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند در حرکت عظیم انقلاب اسلامی خلل ایجاد نماید اما یقین داشته باشید زمانی که اراده الهی بر امری تعلق گیرد، هیچکس یارای مقابله با آن را نخواهد داشت و این انقلاب اسلامی مصداق اراده الهی است.

کرمی خاطرنشان کرد: رزمندگان، آزادگان و جانبازان انقلاب اسلامی، همچون الماس‌های آب دیده و مقاومی هستند که زیر شکنجه و در اردوگاه‌های دشمن ذره ای در اراده آنان تزلزل ایجاد نشد‌ و از آرمان های خود عقب نشینی نکردند.

وی ادامه داد: الگوی عینی و عملی رزمندگان پرافتخار ایران اسلامی، امام حسین علیه السلام بود که همه هستی خود را برای تحقق فرمان الهی و اجرای عدالت به میدان آورد.

وی افزود: امام در اوج معرفت و عشق به پروردگار به شهادت رسید و واقعه عاشورا؛ مصداق بارز تفسیر قرآن کریم است که با آن شرایط سخت ذره ای در عزم امام خللی ایجاد نشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرمان الهی بر همه چیز مقدم است و شاهدیم امام برای حفظ اسلام به میدان آمد.

وی تاکید کرد: فرهنگ الهی و نگاه توحیدی می‌تواند عامل تحول جامعه باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: اگر امروز همه در میدان با تفکر بسیجی باشیم مشکلی در حوزه‌ اقتصادی نخواهیم داشت بنابراین مسئولان با نگاه توحیدی حرکت کنند و مسئولیت خود را ابزاری برای رسیدن به خدا بدانند.
 

برچسب ها: استانداری ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار