۲۶ مرداد یادآور ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

فرماندار زهک گفت: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نشانه‌ای روشن از صلابت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

حسن دهمرده در دیدار صمیمی با جمعی از جانبازان، ایثارگران و آزادگان منطقه سیستان که در سالن اجتماعات مجموعه چاه نیمه انجام گرفت، ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان کرد:۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نشانه‌ای روشن از صلابت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیف آن فرمودند نعمت بازگشت آزادگان، فرزندان ملت و نور چشم‌های عزیز ما، نعمت بزرگی بود و شما آزادگان عزت و آبروی اسلام و کشورتان را حفظ کردید و به آغوش میهن بازگشتید.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه مسوولان برشمرد و افزود: در سال‌های دفاع مقدس جوانان عزیز و برومند کشور در راستای دفاع از ایران اسلامی و حریم ولایت بدون توقع و هرگونه چشم‌داشتی در جبهه‌ها حضور یافتند و از کیان کشور دفاع کردند.

فرماندار زهک گفت: این دومین سالیست که همزمان با سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی مان توفیق میزبانی از این بزرگواران نصیب زهک می‌شود در قالب اردویی یک روزه تا در خدمت عزیزان در این شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خاطره گویی، شعرخوانی، برگزاری رقابت ورزشی، ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده و دیدار چهره به چهره فرماندار زهک و معاونان اداره‌کل بنیاد شهید استان بمنظور رفع مسائل، مشکلات و پیگیری مطالبات این عزیزان از مهمترین برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.

بمناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اردوی یک روزه‌ای ویژه جانبازان، ایثارگران و آزادگان منطقه سیستان در مجتمع چاه نیمه شهرستان زهک برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار